Lej en programmør

Vi hjælper vores kunder til succes...

Service og hotline er en betydelig del af vores forretnings-grundlag. Vores servicekoncept dækker alle forretnings-områder. Nederst på siden ses et verdenskort, hvor vi har indkørt maskiner og udført service.

EL+ Service
Som autoriseret el-installatør, udfører vi alm. installatør-arbejde. Men vi kalder vores servicekoncept for EL+ Service, da vores styrke ligger i laget over installatør-arbejdet. EL+ Service udgør al service indenfor vedlige-holdelse, fejlfinding, udbygning og ikke mindst energi-optimering på maskininstallationer, PLC-systemer, service3servo-systemer samt opgradering og udskiftning af styringer og udgået udstyr til nyt og tidssvarende.

Serviceaftaler
En serviceaftale kan omfatte:

  • Varetagelse af totalservice på maskin-, afdelings og firmaniveau
  • Forebyggende serviceeftersyn med faste intervaller
  • Servicetilkald døgnet rundt 365 dage om året
  • Modemsupport og sikker VPN-opkobling
  • Reparation på eget værksted
  • Kortere eller længerevarende udlån af servicetekniker

Til Ecolab sæbedoseringsanlæg og industrivaskerier udføres daglig akut service og forebyggende vedligehold.

Hotline support
Vi tilbyder 24 timer hotline support til vores kunder. Hotline aftaler kan skrues sammen på forskellige måder, afhængig af kundens behov, online forbindelser, udkaldshastigheder mm.

Med en Hotline aftale er du sikret hjælp fra en kompetent tekniker eller softwareingeniør indenfor den aftalte tidsramme døgnet rundt. For nogle gælder hotline aftalen world wide på alle nyleverede maskiner.

Elektronikværksted
Vi har eget elektronikværksted, der kan reparere og vedligeholde elektronikmoduler fra produktionsanlæg, når det er påkrævet, eller som hensigtsmæssigt alternativ til en større investering i et helt nyt automationsprojekt.